نویسنده = غلامعلی افروز
تعداد مقالات: 11
1. تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر نابینا

دوره 9، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 5-15

محدثه مشجری صنعتی؛ فریده حمیدی؛ غلامعلی افروز


2. مقایسه‌ رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی

دوره 8، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 16-25

جبار صالح؛ کیوان کاکابرایی؛ غلامعلی افروز؛ مسعود غلامعلی لواسانی


3. تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون

دوره 8، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 65-73

علی صادقی سیاح؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود غلامعلی لواسانی


4. ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی

دوره 8، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 79-87

الناز ابراهیمی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز


6. اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام

دوره 7، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 60-75

شهرزاد بخشی زاده؛ غلامعلی افروز؛ احمد به پژوه؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی یکتا


7. امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان نابینا (با تاکید بر نیروی انسانی)

دوره 7، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 30-40

مریم هاشمی بخشی؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سمیه مختاری


8. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب

دوره 7، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 8-16

مریم اکبری؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز؛ کامبیز کامکاری


11. بررسی خودکارآمدی در خواهران و برادرانِ کودکان آهسته گامِ با و بدون نشانگان بالینی

دوره 7، شماره 1، بهار 1395، صفحه 13-22

علیرضا کریمی؛ سعید حسن زاده؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده