نویسنده = غلامعلی افروز
تعداد مقالات: 8
1. اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام

دوره 9، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 111-121

فاطمه طاهری؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز


2. اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آینده‌نگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیش‌فعالی

دوره 9، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 99-110

حدیث موسی زاده مقدم؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز؛ باقر غباری بناب


3. تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام

دوره 9، شماره 1، بهار 1397، صفحه 7-20

سیده سمیه جلیلی آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب


4. اثربخشی آموزش مهارت‎های ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهسته‎گام

دوره 8، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 95-103

معصومه کلانتری؛ محمد طحان؛ الهه اهنگری؛ فخرالسادات براتی؛ غلامعلی افروز


5. مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مدیریت والدین و تاب‌آوری در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان

دوره 5، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 0-0

ساناز اشکان؛ غلامعلی افروز؛ غلامرضا منشئی؛ هوشنگ طالبی؛ احمد فروغی ابری


8. استانداردسازی نسخه سوم نوین آزمون توانایی شناختی وودکاک- جانسون برای کودکان دبستانی با مشکلات یادگیری

دوره 5، شماره 1، بهار 1393، صفحه 0-0

شهره شکرزاده؛ غلامعلی افروز؛ کامبیز کامکاری؛ مهدی دوایی