اخوان تفتی، مهناز؛ رباط جزی، فاطمه و هاشمی، زهرا (1396). بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. ناتوانیها یادگیری، 6(3)، 52-30.
افروز، غلامعلی (1391). مقدمهای بر روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی. تهران: دانشگاه تهران.
امینیفر، الهه؛ صالح صدق پور، بهرام و زاده باغ، حسین (1391). تأثیر بازی رایانهای بر انگیزه و پیشرفت ریاضی دانشآموزان. فناوری آموزش، 6(3)، 184-177.
اسمعیلی گوجار، صلاح؛ علیآبادی، خدیجه و پورروستائی اردکانی، سعید (1396). تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان. مطالعات رسانههای نوین، 3(11)، 223-195.
تبریزی، مصطفی؛ تبریزی، نرگس و تبریزی، علیرضا (1395). درمان اختلالات ریاضی. تهران: فراروان.
جنگی زهی شستان، حمیدرضا؛ زارعی زوارکی، اسماعیل؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا؛ پزشک، شهلا و دلاور، علی (1396). تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی. فناوری برنامه درسی، 2(3)، 28-15.
حاجیزاد، محمد؛ فیروزی، فاطمه و صفاریان همدانی، سعید (1393). تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر سطوح شناختی بلوم در یادگیری و یادداری مفاهیم ریاضی دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(1)، 99-77.
حسینیشیروانی، میرسعید؛ حاجیخانیان، ثمانه و حاجیخانیان، سارا (1394). رابطه استفاده از بازیهای رایانهای با وضعیت تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل. فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(3)، 137-123.
خالقخواه، علی؛ داوودی، حسین و علیپور کتیگری، شیوا (1395). اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی. مجلهی ناتوانیهای یادگیری. 6(2)، 99-83.
خزایی، کامیان و جلیلیان، نوشین (1393). تأثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(2)، 39-23.
خشوعی، مهدیهسادات و میرلوحی، فخریسادات (1393). عملکرد دانشآموزان دیرآموز اول ابتدایی در مقیاسهای هوشی وکسلر، لایتر و گودیناف. توانبخشی، 15(1)، 44-37.
دهقانزاده، حسین؛ نوروزی، داریوش؛ جعفرینژاد، هادی؛ و دهقانزاده، حجت (1392). میزان اثربخشی بازی رایانهای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی. روانشناسی تربیتی، 9(28)، 56-42.
زمانی، بی بی عشرت؛ سعیدی، محمد و سعیدی، علی (1391). اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانهایها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی. فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 2(4)، 87-67.
سیفنراقی، مریم و فریقی، سهیلا (1389). تک بررسی وضعیت تحصیلی و عاطفی دانشآموز دیرآموز. تحقیقات روانشناختی، 2(7)، 103-91.
سیف نراقی، مریم و نادری، عزتالله (1393). روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. تهران: ارسباران.
صفاریان، سعید؛ فلاح، وحید و میرحسینی، سیدحمزه (1389). مقایسه تأثیر آموزش به کمک نرم افزارهای آموزشی و روش تدریس سنتی بر یادگیری درس ریاضی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 1(2)، 36-21.
عزیزیان، مرضیه؛ اسدزاده، حسن؛ علیزاده، حمید؛ درتاج، فریبرز و سعدیپور، اسماعیل (1396). طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز. دوفصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8)، 137-113.
عظیمی، اسماعیل (1392). اصول طراحی و نقش بازیهای آموزشی رایانهای در آموزش نابینایان. تعلیم و تربیت استثنایی،2(۱۱۵)، 50-45.
کارگر شورکی، قنبر؛ ملکپور، مختار و احمدی، غلامرضا. (1389). بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای حرکتی ظریف، بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان دارای اختلالات یادگیری ریاضی پایه سوم تا پنجم شهرستان میبد. رهبری و مدیریت آموزشی، 4(3)، 126-105.
مرادنژاد، لادن؛ خسروپور، فرشید و ابراهیمینژاد، غلامرضا (1394). تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت، فراشناخت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی. کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی. مؤسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ایلیا، استانبول، ترکیه.
مرادی، رحیم و ملکی، حسن (1394). تأثیر بازیهای آموزشی رایانه ای برانگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی، 5(18)، 44-27.
مژدهآور، فریبا (1385).تأثیر آموزش ریاضی با کمک کامپیوتر بر نگرش و یادگیری درس ریاضی دانشآموزان دختر سال دوم رشته ریاضی دبیرستان شهرهشتگرد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.
نظری، سمیه؛ کوتی، الهام و سیاحی، حیدر (1391). ملاکهای تشخیصی اختلالات یادگیری در مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر کودکان. تعلیم و تربیت استثنایی، ۱(۱۰۹)، 45-36.
نعمتی، زهرا و نوری، مریم (1388). مقایسه و تحلیل میزان علاقهمندی دانشآموزان به درس ریاضی در پایه ابتدایی شهرستان زنجان. اقدامپژوهی، نسخه خطی منتشر نشده قابل دستیابی از:http://pelleh20.blogfa.com/category/1
نوروزی، داریوش؛ احمدزاده بیانی، احمد و آقابراتی، نجمی (1390). تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر درخودمانده. روانشناسی افراد استثنایی، 1(4)، 52-23.
نوروزی، داریوش؛ ضامنی، فرشیده و شرف زاده، سهیلا (1394). تأثیر به کارگیری نرمافزار آموزشی بر یادگیری فعال دانشآموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختن گرایی). فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 4(3)، 23-5.
ولایتی، الهه (1391). بازیهای رایانهای و نقش آن در آموزش و یادگیری دانشآموزان کمتوان ذهنی. تعلیم و تربیت استثنایی، 1(109)، 54-46.
ولایتی، الهه؛ زراعی زوارکی، اسماعیل و امیر تیموری، محمد حسن (1392). تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزة پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی. روان شناسی افراد استثنایی، 3(9)، 128-111.