کلیدواژه‌ها = %D8%A2%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87 %DA%AF%D8%A7%D9%85
رابطه سن و سبک یادگیری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون؛ نقش تعدیل کننده جنسیت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1403

10.22034/ceciranj.2024.424190.1816

مریم سادات میری؛ سمیرا وکیلی؛ زهرا نقش؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده


تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام

دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 25-36

10.22034/ceciranj.2020.198293.1249

سیدکاظم موسوی ساداتی؛ عبدالرسول دانشجو؛ مرجان جیرسرایی بازارگرد


ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان

دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 41-54

گلایل شریفی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سعید حسن زاده