Zadkhot, L., Estaki, M., & kochak, R. (2015). اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی. Empowering Exceptional Children, 6(4), 27-41.
MLA
Leyli Zadkhot; Mahnaz Estaki; Roya kochak. "اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی". Empowering Exceptional Children, 6, 4, 2015, 27-41.
HARVARD
Zadkhot, L., Estaki, M., kochak, R. (2015). 'اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی', Empowering Exceptional Children, 6(4), pp. 27-41.
VANCOUVER
Zadkhot, L., Estaki, M., kochak, R. اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی. Empowering Exceptional Children, 2015; 6(4): 27-41.