ا
-
افروز، غلامعلی
مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون با والدین دانشآموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
-
الستی، یگانه
بررسی تأثیر آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 10-1]
-
امینی، داریوش
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
ح
-
حاتمی ورزنه، ابوالفضل
نقش واسطهای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیلکتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
-
حبیبی، نرگس
نقش واسطهای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیلکتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
د
-
داوری ابنوی، سیما
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 65-57]
ر
-
ربیعی، زهرا
مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون با والدین دانشآموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه سادات
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 65-57]
-
سلطانی نژاد، سلمان
اثربخشی تمرینات چشم ساکن بر مؤلفههای حرکتی تکلیف دریافتکردن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-11]
ص
-
صدیقی، زهرا
اثربخشی تمرینات چشم ساکن بر مؤلفههای حرکتی تکلیف دریافتکردن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-11]
ع
-
عاشوری، محمد
بررسی تأثیر آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 10-1]
-
عباسی، حسین
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
-
علی پور، احمد
مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون با والدین دانشآموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
ق
-
قبادیان، مسلم
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
م
-
میکائیلی، نیلوفر
نقش واسطهای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیلکتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
ن
-
نظری صارم، حمزه
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد