آ
-
آساره، مینا
اثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
آقاعلی طاری، شادی
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
-
آقایی، اصغر
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
-
آقایی نژاد، محمد
بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
ا
-
ابراهیمی، شهربانو
تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
-
احمدی، احمد
اثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
احمدی، زهرا
بررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
-
احمدی، طاهر
اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
طراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
-
استکی، مهناز
اثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
-
اسکندری، سجاد
اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
-
اسماعیلی، سمیه
رابطه جهتگیری هدفی (با نقش میانجی تابآوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
-
اسماعیلی، سمیه
تابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
-
اسمعیل زاده، زهره
اثربخشی آموزش فرزندپروری براساس تئوری انتخاب بر رابطه والد- کودک و نشانههای بالینی اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 97-108]
-
افتخار صعادی، زهرا
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
-
افروز، غلامعلی
خلاقیت، شکوفایى شخصیت، سرچشمه قدرت [دوره 10، شماره 4، 1398]
-
افضلی، لیلا
رابطه جهتگیری هدفی (با نقش میانجی تابآوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
-
افضلی، لیلا
تابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
-
اکبری زردخانه، سعید
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
-
امرایی، کوروش
فراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
-
امیری، حسن
اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
-
امیری، فاطمه
اثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
ب
-
بختیارپور، سعید
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
-
بختیارپور، سعید
رابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
-
بختیاروند، مرتضی
اثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
بشارت، محمدعلی
طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
-
بنیسی، پریناز
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 107-115]
-
بهشته، نیوشا
اثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
پ
-
پاشا، رضا
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
-
پوررضائیان، هدی
طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
-
پورطالب، سکینه
اثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
ت
-
تقوی، اعظم
اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
ج
-
جیرسرایی بازارگرد، مرجان
تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-36]
چ
-
چرامی، مریم
بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
-
حسن زاده، سعید
فراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
-
حسن زاده، سعید
دلبستگی والد- کودک در ناشنوایان خردسال: مطالعهای مقایسهای* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 121-130]
-
حسنی راد، مرجان
بررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
-
حسینی، سعیده السادات
اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
-
حسینی، شیما
تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
-
حسینیان، سیمین
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
-
حقانی، رقیه
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
-
حکیمی راد، الهام
اثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
حمزه نژاد، فهیمه
بررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
-
حیدری، حسن
اثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
خ
-
خداکرمی، فائزه
تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
-
خلقی، زهرا
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
-
خیراتی، حمیده
اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
د
-
دانشجو، عبدالرسول
تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-36]
-
داوودی، حسین
اثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
-
درتاج، فریبرز
الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
-
دستجردی کاظمی، مهدی
بررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
-
دهقانی، یوسف
اثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
ر
-
رئیسی دستگردی، مهین دخت
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
-
رحمانی، نرگس
اثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
-
رسول زاده، وحید
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
-
رشیدی، اعظم
اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان ناشنوا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 250-259]
-
رشیدی اصل، حامد
تاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]
س
-
سپهوندی، محمد علی
اثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
-
سردبیر، سخن
خلاقیت، شکوفایى شخصیت، سرچشمه قدرت [دوره 10، شماره 4، 1398]
ش
-
شریفی، طیبه
اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
-
شریفی، علی
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
-
شریفی درامدی، پرویز
اثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
شریقی، طیبه
بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
-
شفیعی، الهام
اثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
-
شکری، لیلا
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
-
شکوهی یکتا، محسن
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
ص
-
صابری راد، احمد
اثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
-
صمدزاده، صبا
فراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
ع
-
عابدی، احمد
الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
-
عابدی، محمدرضا
اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
-
عارفی، مژگان
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
-
عاشوری، محمد
تاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]
-
عاشوری، محمد
اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان ناشنوا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 250-259]
-
عاشوری، محمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ارزشهای اجتماعی- هیجانی و تابآوری در کودکان عادی و ناشنوای پیشدبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
عباس زاده، نجمه
اثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
-
عثمانی، هلاله
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
-
عطاری، محمد
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
-
علیزاده، حمید
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
-
علی قنواتی، سارا
اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
غ
-
غباری بناب، باقر
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
-
غضنفری، احمد
اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
-
غضنفری، احمد
بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
طراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
تدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
ف
-
فتح آبادی، روح الله
اثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
فراهانی، حجت اله
طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
-
فرخی، نورعلی
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
-
فرخی، نورعلی
الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
-
فرهادی، هادی
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
-
قاسمی، سولماز
طراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
-
قمرانی، امیر
میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
ک
-
کاشانی وحید، لیلا
اثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
کاظمی، نواب
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
-
کاکابرایی، کیوان
اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
-
کوچک زاده، لیلی
طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
گ
-
گلستانه، سید موسی
اثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
ل
-
لطفعلی، هاجر
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
م
-
مدنی، یاسر
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
-
مکوندی، بهنام
رابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
-
ملک پور، مختار
میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
-
منانی، رومینا
الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
-
مهدوی، مجتبی
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
-
مهدیان، زهره
تدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
-
موسوی ساداتی، سیدکاظم
تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-36]
ن
-
نادری، فرح
رابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
-
نایبی، الهه
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
-
نقش، زهرا
تابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
-
نیک خو، فاطمه
بررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
-
نیک خو، فاطمه
دلبستگی والد- کودک در ناشنوایان خردسال: مطالعهای مقایسهای* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 121-130]
-
نیکخواه، بهنوش
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
و
-
وکیلی، سمیرا
تدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
-
ویسکرمی، حسن علی
اثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
ی
-
یزدانیپور، معصومه
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ارزشهای اجتماعی- هیجانی و تابآوری در کودکان عادی و ناشنوای پیشدبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
یغمایی، ساناز
میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
-
یوسفی، فیروزه
رابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد