نمایه نویسندگان

آ

  • آساره، مینا اثربخشی آموزش حل‌مسئله بین‌فردی بر مهارت‌های اجتماعی و عزت‌نفس نوجوانان آهسته‌ گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • آقاعلی طاری، شادی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانش‌آموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
  • آقایی، اصغر اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص ‌توجه و بیش ‌فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
  • آقایی نژاد، محمد بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سال‌های باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]

ا

  • ابراهیمی، شهربانو تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامه‌های آموزشی رایانه‌ای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
  • احمدی، احمد اثربخشی بازی‌درمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • احمدی، زهرا بررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل ‌اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
  • احمدی، طاهر اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطاف‌پذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
  • ارجمندنیا، علی اکبر طراحی بسته توان‌بخشی شناختی خانواده ‌محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
  • استکی، مهناز اثربخشی صوت‌درمانی به روش توماتیس بر مهارت‌ خواندن و مهارت‌های حرکتی دانش‏آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
  • اسکندری، سجاد اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارت‌های خواندن، برنامه‌ریزی و سازماندهی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
  • اسماعیلی، سمیه رابطه جهت‌گیری هدفی (با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
  • اسماعیلی، سمیه تاب‌آوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانش‌آموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
  • اسمعیل زاده، زهره اثربخشی آموزش فرزندپروری براساس تئوری انتخاب بر رابطه والد- کودک و نشانه‌های بالینی اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 97-108]
  • افتخار صعادی، زهرا مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی انفرادی و گروهی بر تاب‌آوری در دانش‌آموزان دبستانی مبتلا به نقص‌توجه- بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تاب‌آوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
  • افروز، غلامعلی خلاقیت، شکوفایى شخصیت، سرچشمه قدرت [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • افضلی، لیلا رابطه جهت‌گیری هدفی (با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
  • افضلی، لیلا تاب‌آوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانش‌آموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
  • اکبری زردخانه، سعید اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
  • امرایی، کوروش فراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
  • امیری، حسن اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارت‌های خواندن، برنامه‌ریزی و سازماندهی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
  • امیری، فاطمه اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]

ب

  • بختیارپور، سعید مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی انفرادی و گروهی بر تاب‌آوری در دانش‌آموزان دبستانی مبتلا به نقص‌توجه- بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
  • بختیارپور، سعید رابطه علّی سبک زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجی‌گری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
  • بختیاروند، مرتضی اثربخشی بازی‌درمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • بشارت، محمدعلی طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده‌محور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
  • بنیسی، پریناز اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تاب‌آوری و سازگاری دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 107-115]
  • بهشته، نیوشا اثربخشی صوت‌درمانی به روش توماتیس بر مهارت‌ خواندن و مهارت‌های حرکتی دانش‏آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]

پ

  • پاشا، رضا مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی انفرادی و گروهی بر تاب‌آوری در دانش‌آموزان دبستانی مبتلا به نقص‌توجه- بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
  • پوررضائیان، هدی طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده‌محور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
  • پورطالب، سکینه اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده‌ی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]

ت

  • تقوی، اعظم اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]

ج

  • جیرسرایی بازارگرد، مرجان تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-36]

چ

  • چرامی، مریم بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سال‌های باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]

ح

  • حاج حسینی، منصوره اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
  • حسن زاده، سعید فراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
  • حسن زاده، سعید دلبستگی والد- کودک در ناشنوایان خردسال: مطالعه‌ای مقایسه‌ای* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 121-130]
  • حسنی راد، مرجان بررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
  • حسین خانزاده، عباسعلی تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامه‌های آموزشی رایانه‌ای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
  • حسینی، سعیده السادات اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارت‌های خواندن، برنامه‌ریزی و سازماندهی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
  • حسینی، شیما تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامه‌های آموزشی رایانه‌ای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
  • حسینیان، سیمین اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر سرسختی روان‌شناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
  • حقانی، رقیه اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانش‌آموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
  • حکیمی راد، الهام اثربخشی آموزش حل‌مسئله بین‌فردی بر مهارت‌های اجتماعی و عزت‌نفس نوجوانان آهسته‌ گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • حمزه نژاد، فهیمه بررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
  • حیدری، حسن اثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]

خ

  • خداکرمی، فائزه تأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامه‌های آموزشی رایانه‌ای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
  • خلقی، زهرا اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص ‌توجه و بیش ‌فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
  • خیراتی، حمیده اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطاف‌پذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]

د

  • دانشجو، عبدالرسول تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-36]
  • داوودی، حسین اثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
  • درتاج، فریبرز الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک‌های چندگانه در دانش‌آموزان تیزهوش و با‌استعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
  • دستجردی کاظمی، مهدی بررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل ‌اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
  • دهقانی، یوسف اثربخشی تکنیک‌های بازی‌درمانی‌گروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]

ر

  • رئیسی دستگردی، مهین دخت اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
  • رحمانی، نرگس اثربخشی صوت‌درمانی به روش توماتیس بر مهارت‌ خواندن و مهارت‌های حرکتی دانش‏آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
  • رسول زاده، وحید اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر سرسختی روان‌شناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
  • رشیدی، اعظم اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان ناشنوا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 250-259]
  • رشیدی اصل، حامد تاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]

س

  • سپهوندی، محمد علی اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
  • سردبیر، سخن خلاقیت، شکوفایى شخصیت، سرچشمه قدرت [دوره 10، شماره 4، 1398]

ش

  • شریفی، طیبه اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
  • شریفی، علی مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
  • شریفی درامدی، پرویز اثربخشی بازی‌درمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • شریقی، طیبه بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سال‌های باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
  • شفیعی، الهام اثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تاب‌آوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
  • شکری، لیلا اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظم‌جویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانش‌آموزان با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
  • شکوهی یکتا، محسن اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]

ص

  • صابری راد، احمد اثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
  • صمدزاده، صبا فراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]

ع

  • عابدی، احمد الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک‌های چندگانه در دانش‌آموزان تیزهوش و با‌استعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
  • عابدی، محمدرضا اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
  • عارفی، مژگان اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
  • عاشوری، محمد تاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]
  • عاشوری، محمد اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان ناشنوا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 250-259]
  • عاشوری، محمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس ارزش‌های اجتماعی- هیجانی و تاب‌آوری در کودکان عادی و ناشنوای پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • عباس زاده، نجمه اثربخشی تکنیک‌های بازی‌درمانی‌گروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
  • عثمانی، هلاله اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظم‌جویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانش‌آموزان با اختلال رفتار برونی‌سازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
  • عطاری، محمد اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
  • علیزاده، حمید مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
  • علی قنواتی، سارا اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]

غ

  • غباری بناب، باقر مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
  • غباری بناب، باقر اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده‌ی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
  • غباری بناب، باقر اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطاف‌پذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
  • غضنفری، احمد اثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
  • غضنفری، احمد بررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سال‌های باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود طراحی بسته توان‌بخشی شناختی خانواده ‌محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود تدوین برنامه‌ آموزشی حل‌مسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]

ف

  • فتح آبادی، روح الله اثربخشی بازی‌درمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • فراهانی، حجت اله طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده‌محور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
  • فرخی، نورعلی مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
  • فرخی، نورعلی الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک‌های چندگانه در دانش‌آموزان تیزهوش و با‌استعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
  • فرهادی، هادی اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص ‌توجه و بیش ‌فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]

ق

  • قاسم زاده، سوگند اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونی‌سازی شده‌ی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
  • قاسم زاده، سوگند اثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تاب‌آوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
  • قاسمی، سولماز طراحی بسته توان‌بخشی شناختی خانواده ‌محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
  • قمرانی، امیر میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]

ک

  • کاشانی وحید، لیلا اثربخشی آموزش حل‌مسئله بین‌فردی بر مهارت‌های اجتماعی و عزت‌نفس نوجوانان آهسته‌ گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • کاظمی، نواب اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر سرسختی روان‌شناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
  • کاکابرایی، کیوان اثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارت‌های خواندن، برنامه‌ریزی و سازماندهی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
  • کوچک زاده، لیلی طراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده‌محور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]

گ

  • گلستانه، سید موسی اثربخشی تکنیک‌های بازی‌درمانی‌گروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]

ل

  • لطفعلی، هاجر اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]

م

  • مدنی، یاسر اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
  • مکوندی، بهنام رابطه علّی سبک زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجی‌گری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
  • ملک پور، مختار میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
  • منانی، رومینا الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک‌های چندگانه در دانش‌آموزان تیزهوش و با‌استعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
  • مهدوی، مجتبی اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
  • مهدیان، زهره تدوین برنامه‌ آموزشی حل‌مسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
  • موسوی ساداتی، سیدکاظم تأثیر یوگای مغز بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 25-36]

ن

  • نادری، فرح رابطه علّی سبک زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجی‌گری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
  • نایبی، الهه مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی انفرادی و گروهی بر تاب‌آوری در دانش‌آموزان دبستانی مبتلا به نقص‌توجه- بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
  • نقش، زهرا تاب‌آوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانش‌آموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
  • نیک خو، فاطمه بررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل ‌اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
  • نیک خو، فاطمه دلبستگی والد- کودک در ناشنوایان خردسال: مطالعه‌ای مقایسه‌ای* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 121-130]
  • نیکخواه، بهنوش اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانش‌آموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]

و

  • وکیلی، سمیرا تدوین برنامه‌ آموزشی حل‌مسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
  • ویسکرمی، حسن علی اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]

ی

  • یزدانی‌پور، معصومه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس ارزش‌های اجتماعی- هیجانی و تاب‌آوری در کودکان عادی و ناشنوای پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • یغمایی، ساناز میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
  • یوسفی، فیروزه رابطه علّی سبک زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجی‌گری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]