کلیدواژه‌ها = %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C
اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ

دوره 8، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 6-15

ﺳﻌﯿﺪه ﺑﻬﺮوز ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ؛ ﻣﺤﻤﺪ عاشوری؛ مجتبی انصاری شهیدی