نویسنده = %D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1 %D8%BA%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%A8
تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام

دوره 9، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 7-20

10.22034/ceciranj.2018.68952

سیده‌ سمیه جلیل‌آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب


طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثر‌بخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان خودمانده با عملکرد بالا

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 13-23

محمدپارسا عزیزی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ باقر غباری بناب؛ علی اکبر ارجمندنیا


رابطۀ رضایت زناشویی والدین با میزان محبوبیت آنان در نزد فرزندان با و بدون آسیب شنوایی

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 82-90

راضیه اسدی؛ غلامعلی افروز؛ باقر غباری بناب؛ سوگند قاسم زاده