نویسنده = %EF%BB%A3%EF%BA%A4%EF%BB%A4%EF%BA%AA %D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C
اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ

دوره 8، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 6-15

ﺳﻌﯿﺪه ﺑﻬﺮوز ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ؛ ﻣﺤﻤﺪ عاشوری؛ مجتبی انصاری شهیدی