نویسنده = %EF%BA%B3%EF%BB%8C%EF%AF%BF%EF%BA%AA%D9%87 %EF%BA%91%EF%BB%AC%EF%BA%AE%D9%88%D8%B2 %EF%BA%B3%EF%BA%AE%EF%AD%BC%EF%BA%B8%EF%BB%A4%EF%BB%AA
اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ

دوره 8، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 6-15

ﺳﻌﯿﺪه ﺑﻬﺮوز ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ؛ ﻣﺤﻤﺪ عاشوری؛ مجتبی انصاری شهیدی