آ
-
آریاپوران، سعید
ارتباط تعامل مادر-کودک با نشانههای اختلالهای اضطرابی در کودکان ناشنوا و نیمهشنوا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 51-63]
ا
-
ابوالمعالی، خدیجه
طراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
-
احمدیان، زهرا
بررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
طراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
-
اسدپور، احمد علی
مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
-
اسمی زاده، ندا
تأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
-
اصلی آزاد، مسلم
اثربخشی درمان ذهنآگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
-
اعزازی بجنوردی، المیرا
مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
-
افتخار صعادی، زهرا
اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
-
افروز، غلامعلی
تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
-
افروز، غلامعلی
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
-
افضلی، لیلا
اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودکمحور بر کاهش مشکلات برونیسازی شدۀ دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]
-
امامی آل اقا، شیرین
اثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
-
امیدی، حمید
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
-
امیری مجد، مجتبی
اثربخشی نرمافزار شناختی کاپیتان لاگ بر حافظۀ فعال دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 5-15]
-
امین الشریعه، سحر
تأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
-
انصاری شهیدی، مجتبی
بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارتهای اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
-
اوریادی زنجانی، محمد مجید
اثربخشی تکالیف آگاهی واجشناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
ب
-
بافنده قراملکی، حسن
بررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
-
بخشی، عنایت اله
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
-
بنیجمالی، شکوهالسادات
طراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
-
بنیسی، پریناز
اثربخشی برنامۀ آموزشی درمان با استفاده از لگو بر تعامل اجتماعی و رفتارهای قالبی کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 51-60]
-
بهادری جهرمی، ثمینه
تأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
-
به پژوه، احمد
بررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
-
بهمنی، مریم
تأثیر بازیهای رایانهای بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]
-
بیدکی، محمدرضا
مقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
پ
-
پایان، سهیلا
تأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
-
پدرام، پریسا
طراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
-
پور ابراهیم، تقی
اثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
ت
-
تاجیک، افسانه
اثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
-
تمجیدتاش، الهام
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
ج
-
جلیلآبکنار، سیده سمیه
تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
-
جلیلی آبکنار، سمیه
اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
-
جهاندار، سهیلا
تأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
ح
-
حسن زاده، سعید
اثربخشی تکالیف آگاهی واجشناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
-
حسن زاده، سعید
طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
حسینی المدنی، سید علی
اثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
-
حسینیان، سیمین
تأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
-
حمیدی، فریده
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
خ
-
خانزاده، عباسعلی حسین
تأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
-
خدادادی، نفیسه
اثربخشی هنردرمانی با رویکرد نقاشی بر بازشناسی هیجانی چهرۀ کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 89-98]
-
خداکرمی، فائزه
تأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
-
خلیلی، زهرا
بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارتهای اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
-
خمسه، فاطمه
اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودکمحور بر کاهش مشکلات برونیسازی شدۀ دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]
د
-
دشت بزرگی، زهرا
پیشبینی رضایتمندی زوجیت بر اساس ناگویی هیجانی، صمیمت زوجین و نشاط ذهنی در مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 113-123]
-
دشت بزرگی، زهرا
تأثیر بازیهای رایانهای بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]
ر
-
رادفر، میثم
مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
-
رستمی، رضا
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
-
رشیدی اصل، حامد
بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
-
رضایی، سارا
پیشبینی رضایتمندی زوجیت بر اساس ناگویی هیجانی، صمیمت زوجین و نشاط ذهنی در مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 113-123]
-
رضایی، مونا
تأثیر بازیدرمانی بر مهارتهای حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
-
رویتوند غیاثوند، نسترن
اثربخشی نرمافزار شناختی کاپیتان لاگ بر حافظۀ فعال دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 5-15]
ز
-
زرگر، یدالله
اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
-
زهرایی، شقایق
طراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
س
-
ساجدی، فیروزه
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزّتنفس دانشآموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
-
سالمی خامنه، علیرضا
مقایسۀ سبکهای هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
-
سیف نراقی، مریم
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
ش
-
شریفی، علی
مقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
-
شریفی، فاطمه
مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
-
شریفی، مسعود
مقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
-
شکرخدایی، نیلوفرسادات
اثربخشی درمان ذهنآگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
-
شکری، لیلا
اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
ص
-
صادقی فیروزآبادی، وحید
مقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
-
صفارحمیدی، الناز
تأثیر آموزش مهارت جرأتورزی بر مهارتهای اجتماعی و حرمتخود دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
-
صمدی، حدیث
اثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]
-
صمدی، فاطمه
اثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]
ض
-
ضرغامی، الهام
مقایسۀ سبکهای هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
ط
-
طاهری، فاطمه
اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
ع
-
عاشوری، محمد
بررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
-
عاشوری، محمد
اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
-
عثمانی، هلاله
اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
-
عسگری نارکی، طاهره
بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
-
علوی هراتی، فاطمه
تأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
-
علی پور، صدرا
تأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
-
علی زاده، مرجان
طراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
غ
-
غباری بناب، باقر
تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان آهستهگام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانههای کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
غباری بناب، باقر
مقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
مقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
-
فتحی، داوود
اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
-
فرامرزی، سالار
اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
-
فرامرزی، هدی
اثربخشی روش درمانی عصبی- حرکتی آنتبنیل بر مهارتهای حرکتی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-112]
-
فردافشاری، سلماز
اثربخشی تکالیف آگاهی واجشناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
-
فرهاد توسکی، لیلا
بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
-
فرهادی، طاهره
اثربخشی درمان ذهنآگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
قاسم زاده، سوگند
بررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
-
قاسمی، عبداله
تأثیر بازیدرمانی بر مهارتهای حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
-
قزاقی، طاهره
مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانشآموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
-
قصابی، صمد
بررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
-
قمرانی، امیر
بررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سالهای باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
ک
-
کاشی، علی
تأثیر بازیدرمانی بر مهارتهای حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
-
کاکابرایی، کیوان
اثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
-
کاکابرایی، کیوان
تأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
گ
-
گلستان، علیرضا
مقایسۀ سبکهای هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
م
-
محمدی آریا، علیرضا
بررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
-
محمودی، نسرین
اثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانههای کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
-
مشجری صنعتی، محدثه
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانشآموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
-
مقصودلو، نیکتا
بررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهستهگام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
-
مهدی پور پیله ورد، زهرا
تأثیر آموزش بخشایشگری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
-
موسوی، رقیه
اثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانههای کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
-
موسیزاده مقدم، حدیث
اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیشفعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
موللی، گیتا
بررسی مقایسهای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازیهای ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستیتوجه – بیشفعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
-
میرطاهری، گلفام
مقایسۀ حرکات چشم دانشآموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
ن
-
نادری، عزت الله
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
-
نادری، فرح
اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
-
نصرتی، فاطمه
مقایسۀ سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
-
نیکنام، ماندانا
تأثیر آموزش مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سخترویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی– نقصتوجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
و
-
واعظ موسوی، سید محمد کاظم
تأثیر بازیدرمانی بر مهارتهای حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
ی
-
یاقوتی، فرشته
طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
یزدی، سیده منور
طراحی و اعتباریابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خودآسیبرسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
-
یوسف زاده، آتنا
اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
-
یوسف زاده، آتنا
بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهستهگام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد