نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید ارتباط تعامل مادر-کودک با نشانه‌های اختلال‌های اضطرابی در کودکان ناشنوا و نیمه‌شنوا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 51-63]

ا

  • ابوالمعالی، خدیجه طراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانواده‌محور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
  • احمدیان، زهرا بررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سال‌های باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
  • ارجمندنیا، علی اکبر تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
  • ارجمندنیا، علی اکبر طراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانواده‌محور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]
  • ارجمندنیا، علی اکبر اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آینده‌نگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • ارجمندنیا، علی اکبر اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
  • اسدپور، احمد علی مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
  • اسمی زاده، ندا تأثیر آموزش مهارت جرأت‌ورزی بر مهارت‌های اجتماعی و حرمت‌خود دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
  • اصلی آزاد، مسلم اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
  • اعزازی بجنوردی، المیرا مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
  • افتخار صعادی، زهرا اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
  • افروز، غلامعلی تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آینده‌نگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]
  • افروز، غلامعلی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
  • افضلی، لیلا اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودک‌محور بر کاهش مشکلات برونی‌سازی شدۀ دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]
  • امامی آل اقا، شیرین اثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
  • امیدی، حمید اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر عزّت‌نفس دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
  • امیری مجد، مجتبی اثربخشی نرم‌افزار شناختی کاپیتان لاگ بر حافظۀ فعال دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 5-15]
  • امین الشریعه، سحر تأثیر آموزش بخشایش‌گری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
  • انصاری شهیدی، مجتبی بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارت‌های اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
  • اوریادی زنجانی، محمد مجید اثربخشی تکالیف آگاهی واج‌شناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]

ب

  • بافنده قراملکی، حسن بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی‌های ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی‌توجه – بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
  • بخشی، عنایت اله اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر عزّت‌نفس دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
  • بنی‌جمالی، شکوه‌السادات طراحی و اعتبار‌یابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خود‌آسیب‌رسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
  • بنیسی، پریناز اثربخشی برنامۀ آموزشی درمان با استفاده از لگو بر تعامل اجتماعی و رفتارهای قالبی کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 51-60]
  • بهادری جهرمی، ثمینه تأثیر آموزش بخشایش‌گری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
  • به پژوه، احمد بررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهسته‌گام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
  • بهمنی، مریم تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]
  • بیدکی، محمدرضا مقایسۀ سبک‌های دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]

پ

  • پایان، سهیلا تأثیر آموزش بخشایش‌گری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
  • پدرام، پریسا طراحی و اعتبار‌یابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خود‌آسیب‌رسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
  • پور ابراهیم، تقی اثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]

ت

  • تاجیک، افسانه اثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
  • تمجیدتاش، الهام طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]

ج

  • جلیل‌آبکنار، سیده‌ سمیه تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
  • جلیلی آبکنار، سمیه اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
  • جهاندار، سهیلا تأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]

ح

  • حسن زاده، سعید اثربخشی تکالیف آگاهی واج‌شناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
  • حسن زاده، سعید طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
  • حسینی المدنی، سید علی اثربخشی آموزش و تمرین توجه بر توانایی املاءنویسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 39-49]
  • حسینیان، سیمین تأثیر آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر بر سخت‌رویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
  • حمیدی، فریده تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]

خ

  • خانزاده، عباسعلی حسین تأثیر آموزش مهارت جرأت‌ورزی بر مهارت‌های اجتماعی و حرمت‌خود دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
  • خدادادی، نفیسه اثربخشی هنردرمانی با رویکرد نقاشی بر بازشناسی هیجانی چهرۀ کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 89-98]
  • خداکرمی، فائزه تأثیر آموزش مهارت جرأت‌ورزی بر مهارت‌های اجتماعی و حرمت‌خود دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
  • خلیلی، زهرا بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر مهارت‌های اجتماعی و بازشناسی هیجانی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 65-78]
  • خمسه، فاطمه اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودک‌محور بر کاهش مشکلات برونی‌سازی شدۀ دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 17-25]

د

  • دشت بزرگی، زهرا پیش‌بینی رضایتمندی زوجیت بر اساس ناگویی هیجانی، صمیمت زوجین و نشاط ذهنی در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 113-123]
  • دشت بزرگی، زهرا تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 115-122]

ر

  • رادفر، میثم مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
  • رستمی، رضا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر عزّت‌نفس دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
  • رشیدی اصل، حامد بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهسته‌گام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
  • رضایی، سارا پیش‌بینی رضایتمندی زوجیت بر اساس ناگویی هیجانی، صمیمت زوجین و نشاط ذهنی در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 113-123]
  • رضایی، مونا تأثیر بازی‌درمانی بر مهارت‌های حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
  • رویت‌وند غیاثوند، نسترن اثربخشی نرم‌افزار شناختی کاپیتان لاگ بر حافظۀ فعال دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 5-15]

ز

  • زرگر، یدالله اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
  • زهرایی، شقایق طراحی و اعتبار‌یابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خود‌آسیب‌رسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]

س

  • ساجدی، فیروزه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر عزّت‌نفس دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 27-37]
  • سالمی خامنه، علیرضا مقایسۀ سبک‌های هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]
  • سیف نراقی، مریم طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]

ش

  • شریفی، علی مقایسۀ سبک‌های دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
  • شریفی، فاطمه مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
  • شریفی، مسعود مقایسۀ حرکات چشم دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
  • شکرخدایی، نیلوفرسادات اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]
  • شکری، لیلا اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارت‌های اجتماعی و سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]

ص

  • صادقی فیروزآبادی، وحید مقایسۀ حرکات چشم دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
  • صفارحمیدی، الناز تأثیر آموزش مهارت جرأت‌ورزی بر مهارت‌های اجتماعی و حرمت‌خود دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 41-53]
  • صمدی، حدیث اثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]
  • صمدی، فاطمه اثربخشی آموزش رفتاری والد بر تعامل والد-کودک و تنیدگی فرزندپروری مادران کودکان با اختلال کاستی توجه - بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 27-36]

ض

  • ضرغامی، الهام مقایسۀ سبک‌های هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]

ط

  • طاهری، فاطمه اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر ارتباط والدین باکودک آهسته گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 111-121]

ع

  • عاشوری، محمد بررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سال‌های باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]
  • عاشوری، محمد اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
  • عثمانی، هلاله اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی- هیجانی بر مهارت‌های اجتماعی و سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 27-17]
  • عسگری نارکی، طاهره بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهسته‌گام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
  • علوی هراتی، فاطمه تأثیر آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر بر سخت‌رویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]
  • علی پور، صدرا تأثیر آموزش بخشایش‌گری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
  • علی زاده، مرجان طراحی و بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی خانواده‌محور بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دختران تیزهوش [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 75-88]

غ

  • غباری بناب، باقر تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 7-20]
  • غباری بناب، باقر اثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانه‌های کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
  • غباری بناب، باقر اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آینده‌نگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • غباری بناب، باقر مقایسۀ سبک‌های دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]

ف

  • فتح آبادی، جلیل مقایسۀ حرکات چشم دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
  • فتحی، داوود اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
  • فرامرزی، سالار اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
  • فرامرزی، هدی اثربخشی روش درمانی عصبی- حرکتی آنت‌بنیل بر مهارت‌های حرکتی و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-112]
  • فردافشاری، سلماز اثربخشی تکالیف آگاهی واج‌شناختی بر ادراک شنوایی و وضوح کلامی کودکان ناشنوای پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-88]
  • فرهاد توسکی، لیلا بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهسته‌گام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]
  • فرهادی، طاهره اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی بر کارکردهای اجرایی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 81-92]

ق

  • قاسم زاده، سوگند طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
  • قاسم زاده، سوگند بررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهسته‌گام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
  • قاسمی، عبداله تأثیر بازی‌درمانی بر مهارت‌های حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
  • قزاقی، طاهره مقایسۀ سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 33-40]
  • قصابی، صمد بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی‌های ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی‌توجه – بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
  • قمرانی، امیر بررسی اثربخشی برنامۀ شناختی سال‌های باور نکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 5-16]

ک

  • کاشی، علی تأثیر بازی‌درمانی بر مهارت‌های حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]
  • کاکابرایی، کیوان اثربخشی آموزش حل مسأله بر مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 51-64]
  • کاکابرایی، کیوان تأثیر آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]

گ

  • گلستان، علیرضا مقایسۀ سبک‌های هویّتی، خودکارآمدی و هوش هیجانی در نوجوانان عادی و نوجوانان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 99-109]

م

  • محمدی آریا، علیرضا بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی‌های ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی‌توجه – بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
  • محمودی، نسرین اثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانه‌های کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
  • مشجری صنعتی، محدثه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر نابینا [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 5-15]
  • مقصودلو، نیکتا بررسی اثربخشی برنامة تعامل والد-کودک بر میزان تنیدگی مادران کودکان آهسته‌گام با مشکلات رفتاری و کاهش مشکلات رفتاری کودکان [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 103-114]
  • مهدی پور پیله ورد، زهرا تأثیر آموزش بخشایش‌گری بر سلامت روانی مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 41-50]
  • موسوی، رقیه اثربخشی مداخلات گروهی مبتنی بر رابطۀ والد-کودک بر کاهش نشانه‌های کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه 6-11 سال [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 65-74]
  • موسی‌زاده مقدم، حدیث اثربخشی برنامۀ توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آینده‌نگر بر مشکلات رفتاری و حافظۀ فعال کودکان با اختلال کاستی توجه بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • موللی، گیتا بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی‌های ادراکی- حرکتی بر سازماندهی رفتاری- هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی‌توجه – بیش‌فعالی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 37-49]
  • میرطاهری، گلفام مقایسۀ حرکات چشم دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]

ن

  • نادری، عزت الله طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی ترمیمی برای دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری ویژه در دورۀ اول ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 69-80]
  • نادری، فرح اثربخشی مداخلۀ هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان پایۀ سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 87-98]
  • نصرتی، فاطمه مقایسۀ سبک‌های دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 55-67]
  • نیکنام، ماندانا تأثیر آموزش مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر بر سخت‌رویی و تعادل عاطفۀ مادران کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 61-73]

و

  • واعظ موسوی، سید محمد کاظم تأثیر بازی‌درمانی بر مهارت‌های حرکتی و یکپارچگی دیداری- حرکتی نوپایان دارای تولد زودرس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-32]

ی

  • یاقوتی، فرشته طراحی، ساخت و اثربخشی برنامۀ پویانمایی اجتماعی بر مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
  • یزدی، سیده منور طراحی و اعتبار‌یابی مقدماتی برنامۀ کنترل بازداری رفتارهای خود‌آسیب‌رسان عمدی نوجوان* [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 17-25]
  • یوسف زاده، آتنا اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 75-86]
  • یوسف زاده، آتنا بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ فرزندپروری مثبت بر تعامل مادر با کودک آهسته‌گام [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 93-102]