آ
-
آقا یوسفی، علیرضا
اثربخشی برنامه ایمنسازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
-
آقایی پور، هاجر
اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
ا
-
ابراهیمی، الناز
ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
-
ابوالمعالی، خدیجه
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان آهسته گام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 16-24]
-
ابوالمعالی، خدیجه
پیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
-
احدی، حسن
مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
-
احمدی براتی، اکرم
مقایسه اثربخشی مداخلات بازیهای حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانشآموزان کمبینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
-
احمدی براتی، سعید
مقایسه اثربخشی مداخلات بازیهای حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانشآموزان کمبینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
-
ارجمند نیا، علی اکبر
تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
پیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
-
اطهاری، سید شمس الدین
مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
-
اعزازی بجنوردی، المیرا
اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
-
اعزازی بجنوردی، المیرا
تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
-
افروز، ستوده
اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
-
افروز، غلامعلی
تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
-
افروز، غلامعلی
ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
-
افروز، غلامعلی
مقایسه رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
-
افروز، غلامعلی
تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
-
افضلی، لیلا
وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
-
افضلی، لیلا
تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهتگیری هدفی دانشآموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
-
اکبری، هدی
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیهای کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
-
اکبری پور، روح اله
اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
-
امین اشریعه، سحر
پیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
-
انصاری شهیدی، مجتبی
اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 6-15]
-
انصاری شهیدی، مجتبی
مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
-
اهنگری، الهه
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
ب
-
بابائی، راضیه
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
-
بابایی، نسرین
تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
-
براتی، فخرالسادات
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
-
بمانا، سیمین
تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
-
بهادری جهرمی، ثمینه
اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
-
بهادری جهرمی، ثمینه
تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
-
بهادری جهرمی، ثمینه
پیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
رابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
-
بهروز سرچشمه، سعیده
تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
-
بیاتی، بهارک
اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
پ
-
پور شهریاری، مه سیما
اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
-
پیرساقی، فهیمه
اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
ت
-
تازیکی، طیبه
اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
طراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
-
حجازی، الهه
تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهتگیری هدفی دانشآموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
-
حسن زاده، سعید
اثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
-
حسین ابادی، صدیقه
اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
-
حمیدی، فریده
اثربخشی مشاوره گروهی شناختی رفتاری والدین کودکان بیشفعال بر اختلالات رفتاری فرزندان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 50-60]
د
-
دانشفر، افخم
اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
-
دلاور، علی
اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
ذ
-
ذبیحی حصاری، نرجس خاتون
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
ر
-
رضایی، سنا
پیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
-
رنجبران، رضا
اثربخشی برنامه ایمنسازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
ز
-
زندی پور، طیبه
اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
-
زهرا کار، کیانوش
اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
-
زینالی، علی
مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
س
-
سالمی خامنه، علیرضا
بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
-
سرابی، صدیقه
اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
-
سعدی پور، اسماعیل
اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
-
سقایی پورسیفی، مهدیه
مقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
-
سلیمی، شهلا
مقایسه اثربخشی مداخلات بازیهای حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانشآموزان کمبینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
ش
-
شاهنده، آمنه
اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
-
شجاعی، سحر
بررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
-
شجاعی، معصومه
اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
-
شقاقی، پروانه
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
-
شمس سیحانی، سمیرا
پیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
-
شهنی ییلاق، منیجه
طراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
ص
-
صادقی سیاح، علی
تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
-
صالح، جبار
مقایسه رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
ض
-
ضرغامی، الهام
مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
ط
-
طحان، محمد
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
-
طریفی حسینی، حمید
طراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
ع
-
عاشوری، محمد
مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
-
عاشوری، محمد
بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
-
عاشوری، محمد
بررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
-
عاشوری، ﻣﺤﻤﺪ
اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 6-15]
-
عالی پور بیرگانی، سیروس
طراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
-
عسگری، پرویز
تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
-
علی اکبر زاده، لیلی
مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
-
علیزادگان مقدم، لیلا
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
-
علی زاده، مرجان
پیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
-
عیسی نژاد بوشهری، سولماز
پیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
غ
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
مقایسه رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
-
غلامی حیدر ابادی، زهرا
اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
ف
-
فتاحیان، فاطمه
بررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
-
قاسم زاده، سوگند
وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
-
قاسم زاده، سوگند
پیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
-
قاسمی، مسعود
اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
-
قدم پور، سمانه
مقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
-
قمرانی، امیر
تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
-
قمرانی، امیر
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیهای کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
ک
-
کاکابرایی، کیوان
مقایسه رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
-
کراسکیان، ادیس
مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
-
کریمی، مسعود
بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
-
کلانتری، معصومه
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
م
-
محسن زاده، فرشاد
اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
-
محمدزاده، عادل
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیهای کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
-
محمدی خرسندی، فرنگیس
اثربخشی مشاوره گروهی شناختی رفتاری والدین کودکان بیشفعال بر اختلالات رفتاری فرزندان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 50-60]
-
محمودی، فریده
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
-
محمودی، فریده
مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
-
محمودی، فریده
تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
-
مرادی شکیب، آمنه
مقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
-
ملک زاده، اکرم
اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
-
مهدوی، سیده عاطفه
پیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
-
مهدی پور پیله رود، زهرا
تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
-
مومنی، خدا مراد
اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
-
میرحیدری، سیدجعفر
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان آهسته گام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 16-24]
-
میرزائی، جواد
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
-
میرهاشمی، مالک
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان آهسته گام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 16-24]
ن
-
نادری، فرح
تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
-
نعیمی، قادر
اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
-
نقدی، نیره
اثربخشی بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
-
نقش، زهرا
وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
-
نقش، زهرا
تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهتگیری هدفی دانشآموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
-
نیکنام، کریم
اثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
و
-
وطن خواه، حمیدرضا
اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
وطن خواه، حوریه
اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد