آ
-
آقاجانی، سیف اله
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
آقایی، اصغر
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
آقایی، حکیمه
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
ا
-
احمدی، رضا
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینهنویسی کودکان پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
اساسه، مریم
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
استکی، مهناز
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
اکبری، مریم
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
الماسی، مجید
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
امیدوار، بنفشه
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
-
امینی، داریوش
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
ایلانلو، حسین
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
ب
-
بابایی، انسیه
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
باقری، نیلوفر
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
-
بایزیدی، پریسا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
-
برارپور، مریم
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
-
بشرپور، سجاد
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
بهزادی، فرزانه
اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزههای فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401]
-
بیات شهبازی، فرزانه
تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینهنویسی کودکان پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
ج
-
جوادیان، نرگس
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
ح
-
حاجلو، نادر
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
حسن زاده، سعید
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
-
حسینیان، سیمین
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
حکیمی راد، الهام
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
حیدری دارانی، زهرا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کمشنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
خ
-
خدادادی، نفیسه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
د
-
درویشی، داود
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
ذ
-
ذکایی آشتیانی، الهه
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
ر
-
رشید، خسرو
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
-
رضایی، سحر
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
-
رضایی، سعید
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
-
رضایی، سعید
تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانشآموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
س
-
سامانی، سیامک
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
-
سپهری نسب، زهرا
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
سرخی، زهره
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
-
سلیمانی، اسماعیل
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
سلیمانی، فاطمه
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
-
سهرابی، نادره
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
ش
-
شب افروز، ژیلا
تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانشآموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
-
شریفی، طیبه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
-
شریفی، طیبه
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
-
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
ص
-
صابری، سهیلا
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
-
صیدی، مریم
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
ط
-
طباطبایی، سید موسی
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
ع
-
عابدی، نفیسه
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
عاشوری، محمد
اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزههای فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401]
-
عبداللهی، عباس
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
عدلخواه، شیوا
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
علی اکبری دهکردی، مهناز
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
-
علی پور، احمد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
-
علی مددی، کامران
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
غ
-
غضنفری، احمد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
ف
-
فرامرزی، سالار
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
ق
-
قمرانی، امیر
اثربخشی آموزش کوششهای مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
ک
-
کاشانی وحید، لیلا
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
کاشانی وحید، لیلا
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
کاکابرایی، کیوان
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
کاکابرایی، کیوان
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
کاکاوندی، خلیل
اثربخشی آموزش کوششهای مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
-
کردنوقابی، رسول
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
-
کشاورز افشار، حسین
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
-
کولیوند، سحر
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
گ
-
گرانمایه، سحر
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
گلستانی بخت، طاهره
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
گودرزی، محمود
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
ل
-
لطیفی، زهره
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
م
-
مرادی، امید
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
مشهدی زاده، شهرام
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
-
مشهدی زاده، شهرام
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
-
منشئی، غلامرضا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کمشنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
-
میردامادی، مرضیه
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
-
میرزاخانی، نوید
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
ن
-
نوروزی همایون، محمدرضا
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
نوری پور، رقیه
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
و
-
وکیلی، سمیرا
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
-
وکیلی، سمیرا
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
-
ویسمه، مریم
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
ی
-
یاراحمدی، معصومه
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد