آ
-
آخوندی یامچی، فیروزه
اثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
ا
-
ابراهیم پور، مجید
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
مقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
-
احمدزاده سامانی، سودابه
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
-
احمدی، رضا
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
اخوان تفتی، مهناز
چالشهای دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-21]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
طراحی برنامه توانمندسازی شناختی- رفتاری مادران دارای کودک طیف اتیسم و اثربخشی آن بر بهبود تعامل با کودک [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 110-99]
-
استکی، مهناز
مقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
-
اسدبیگی، سمیه
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
-
اسدی، پروانه
اثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی بر نشخوار فکری والدین دارای فرزند مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 84-94]
-
اسدی، نادر
اثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
-
اسمعیلزاده روزبهانی، آزاده
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
-
افتخار صعادی، زهرا
اثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
-
افروز، غلامعلی
آموزش برنامۀ جامع حل خلاق مسئله و اثربخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان تیزهوش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 84-95]
-
افروز، غلامعلی
تحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
-
افروز، غلامعلی
انجمن های علمی و ضرورت هم اندیشی در واژه گزینی های تخصصی و تعاریف علمی [دوره 12، شماره 2، 1400]
-
اقبالی، علی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
-
امیدیان، مرتضی
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
-
امینی منش، سجاد
مقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
-
انسانی مهر، لاله
بررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
انسانی مهر، نرگس
بررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
ب
-
باباربیع، مهدیه
اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر بهبود مشکلات خواب کودکان دارای اختلال کم-توجهی بیش فعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 14-25]
-
بخشی، سمیه
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
-
بهروزی، ناصر
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
-
بهلولیان، آیلار
مقایسه خودپنداره تحصیلی، اضطراب امتحان و خودنظمدهی تحصیلی در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی و عادی شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 86-78]
-
بیرامی، منصور
مقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
-
بیرامی، منصور
مقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-105]
پ
-
پاکدامن، مجید
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
-
پوررضائیان، مهدی
کاربست رواندرمانی هنری-نمایشی بهعنوان روشی نوین برای درمان تیکهای حرکتی حاد: گزارش موردی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 74-83]
-
پوررضائیان، هدی
کاربست رواندرمانی هنری-نمایشی بهعنوان روشی نوین برای درمان تیکهای حرکتی حاد: گزارش موردی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 74-83]
ت
-
تجربه کار، مهشید
مقایسه تأثیر آموزش ارتباط مؤثر والد و کودک با توانمندسازی شناختی بر بهبود عملکرد کودکان مبتلا به کمتوجهی بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-26]
-
تسیه حسینی، قاسم
اثربخشی مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحور بر اعتیاد به اینترنت نوجوانان پسر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-83]
-
تقی لو، فاطمه
اثربخشی برنامۀ آموزش آوازخوانی ریتمیک بر تنظیم هیجان نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 12-21]
ج
-
جلیلوند، محمد
مقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 21-30]
-
جمشیدیان، حسین
اثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
-
جهان، فائزه
تأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
-
جهان، محمدرضا
نقش کیفیت زندگی، سازشیافتگی و بخشایشگری در پیشبینی رضایت زناشویی مادران کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-107]
چ
-
چاجی، شیرین
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
-
چرامی، مریم
مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
ح
-
حاجی حیدری، فریده
مقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
-
حافظی، فریبا
اثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
-
حامدی، زهرا
اثربخشی بسته آموزش قالیبافی با رویکرد مشارکتی بر عزتنفس نوجوانان آهستهگام [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 120-111]
-
حسن زاده، رمضان
اثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
-
حسن زاده، سعید
اثربخشی برنامۀ تربیت کودک اندیشمند بر ارتباط مادران با کودک آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-45]
-
حسین پور، معصومه
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
-
حسینیان، سیمین
اثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
-
حسینی قمی، طاهره
پیش بینی سلامت روان و تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی بر اساس انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 12-20]
-
حق طلب، طاهره
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
خ
-
خاکسار بلداجی، محمد علی
بررسی تأثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال، توجه، مهار پاسخ و مؤلفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیشفعالی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 54-63]
-
خدابخش پیرکلانی، روشنک
بررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
خداقلی پور، نسیم
بررسی تأثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال، توجه، مهار پاسخ و مؤلفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیشفعالی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 54-63]
د
-
دانشمندی، الهام
تأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
-
دهقانی، اکرم
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
-
دهقانی، اکرم
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
-
دواتگری اصل، هانیه
اثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
ر
-
رئیسی، زهره
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
-
رحمتی، صمد
اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
-
رژه، عباس
مقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 21-30]
-
رضایی، رسول
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
-
رضایی دهنوی، صدیقه
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
ز
-
زندیپور، طیبه
اثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
س
-
ساعدی، عاطفه
اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
-
سامانی، سیامک
مقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
-
سجادی اناری، سیدسعید
آموزش برنامۀ جامع حل خلاق مسئله و اثربخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان تیزهوش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 84-95]
-
سخا، سالومه
مقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
-
سلطانی، زینب
اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
ش
-
شادبافی، محمد
مقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-105]
-
شاکر، علی
مقایسه خودپنداره تحصیلی، اضطراب امتحان و خودنظمدهی تحصیلی در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی و عادی شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 86-78]
-
شریفی، طیبه
مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
-
شریفی، طیبه
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
شریفی در آمدی، پرویز
تحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
-
شکری میرحسینی، هانیه
اثربخشی درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگر بر میزان جرأتورزی در کودکان با اختلال اضطراب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-85]
-
شکوهی یکتا، محسن
آموزش برنامۀ جامع حل خلاق مسئله و اثربخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان تیزهوش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 84-95]
-
شهریاری احمدی، منصوره
مقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
ص
-
صمدی، سحر
اثربخشی مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحور بر اعتیاد به اینترنت نوجوانان پسر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-83]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
مقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
-
طاهری، حمید
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
-
عابدی، احمد
تأثیر برنامۀ راهنمای جملۀ فلپس بر عملکرد بیان نوشتاری دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 71-82]
-
عاشوری*، محمد
بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی جهتیابی و حرکت بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان نابینا [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
عبدالرحیم پور، رقیه
مقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
-
عبدالرحیم پور، رقیه
مقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-105]
-
عشایری، حسن
مقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
-
علیزاده، حمید
اثربخشی درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگر بر میزان جرأتورزی در کودکان با اختلال اضطراب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-85]
غ
-
غضنفری، احمد
مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
-
غضنفری، احمد
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
تحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
ف
-
فرامرزی، سالار
تأثیر برنامۀ راهنمای جملۀ فلپس بر عملکرد بیان نوشتاری دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 71-82]
-
فرخی، نورعلی
اثربخشی درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگر بر میزان جرأتورزی در کودکان با اختلال اضطراب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-85]
-
فرهادی، هادی
اثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی بر نشخوار فکری والدین دارای فرزند مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 84-94]
-
فکری، مریم
طراحی برنامه توانمندسازی شناختی- رفتاری مادران دارای کودک طیف اتیسم و اثربخشی آن بر بهبود تعامل با کودک [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 110-99]
-
فولادی، خدیجه
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
فیروزی، ستاره
مقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
ق
-
قاسمی حسین آبادی، مریم
اثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
-
قدمی، مجید
نقش کیفیت زندگی، سازشیافتگی و بخشایشگری در پیشبینی رضایت زناشویی مادران کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-107]
ک
-
کاشانی وحید، لیلا
اثربخشی برنامۀ آموزش آوازخوانی ریتمیک بر تنظیم هیجان نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 12-21]
-
کاشانی وحید، لیلا
اثربخشی بسته آموزش قالیبافی با رویکرد مشارکتی بر عزتنفس نوجوانان آهستهگام [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 120-111]
-
کاوه، عطیه
اثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
-
کریمی بحرآسمانی، ارسلان
مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
-
کشمیرشکن، مهدیه
تأثیر برنامۀ راهنمای جملۀ فلپس بر عملکرد بیان نوشتاری دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 71-82]
-
کلانتری، مهرداد
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
-
کمالی، نوشین
بررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی جهتیابی و حرکت بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان نابینا [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
گ
-
گرجی، یوسف
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
-
گلپرور، محسن
اثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی بر نشخوار فکری والدین دارای فرزند مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 84-94]
م
-
محسن پور، مریم
چالشهای دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-21]
-
محمد طهرانی، حسن
مقایسه تأثیر آموزش ارتباط مؤثر والد و کودک با توانمندسازی شناختی بر بهبود عملکرد کودکان مبتلا به کمتوجهی بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-26]
-
محمدی، اکبر
نقش کیفیت زندگی، سازشیافتگی و بخشایشگری در پیشبینی رضایت زناشویی مادران کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-107]
-
مدنی، یاسر
اثربخشی مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحور بر اعتیاد به اینترنت نوجوانان پسر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-83]
-
مساح بوانی، علی
اثربخشی برنامۀ تربیت کودک اندیشمند بر ارتباط مادران با کودک آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-45]
-
مظفری، محمد
مقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
-
مکتبی، غلامحسین
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
-
میرزاییان، بهرام
اثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
ن
-
نبی زاده، رضا
بررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
نجاتی فر، سارا
اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر بهبود مشکلات خواب کودکان دارای اختلال کم-توجهی بیش فعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 14-25]
-
نجفی، فاطمه
مقایسه تأثیر آموزش ارتباط مؤثر والد و کودک با توانمندسازی شناختی بر بهبود عملکرد کودکان مبتلا به کمتوجهی بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-26]
-
نوکنی، مصطفی
مقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
-
نیک خو، فاطمه
پیش بینی سلامت روان و تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی بر اساس انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 12-20]
و
-
واحدی کوجنق، حسین
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
-
ودودی، ساجده
طراحی برنامه توانمندسازی شناختی- رفتاری مادران دارای کودک طیف اتیسم و اثربخشی آن بر بهبود تعامل با کودک [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 110-99]
-
وکیلی، سمیرا
اثربخشی برنامۀ آموزش آوازخوانی ریتمیک بر تنظیم هیجان نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 12-21]
-
وکیلی، سمیرا
اثربخشی بسته آموزش قالیبافی با رویکرد مشارکتی بر عزتنفس نوجوانان آهستهگام [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 120-111]
ه
-
هاشمی بخشی، مریم
تحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
مقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
ی
-
یزدی، حمیده
چالشهای دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-21]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد