مقایسه احساس تنهایی در نوجوانان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و نوجوانان عادی

دوره 7، شماره 3، مهر 1395، صفحه 1-7

فرزانه مرادی امین؛ حمید علیزاده؛ سمیرا احدی؛ الهام حکیمی راد


اثربخشی مداخله نظریه ذهن بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا

دوره 6، شماره 2، تیر 1394، صفحه 1-8

رقیه سیفی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ خدیجه پناهنده وانسفلی


سامانه حمایتگر تشخیص بالینی جهت تشخیص دقیق نوع اختلال کودکان با نشانۀ بیش فعالی

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 1-14

مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز؛ فرزاد توحیدخواه؛ الهه نایبی


اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری

دوره 6، شماره 4، دی 1394، صفحه 1-14

محسن شکوهی یکتا؛ نفیسه قرائی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ جلیل فتح آبادی؛ رزیتا داوری آشتیانی


اثربخشی بازی‌درمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا

دوره 10، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-14

10.22034/ceciranj.2019.91926

پرویز شریفی درامدی؛ روح الله فتح آبادی؛ مرتضی بختیاروند؛ احمد احمدی


بررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 1-12

10.22034/ceciranj.2021.234242.1397

روشنک خدابخش پیرکلانی؛ نرگس انسانی مهر؛ لاله انسانی مهر؛ رضا نبی زاده


تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر نابینا

دوره 9، شماره 4، دی 1397، صفحه 5-15

10.22034/ceciranj.2018.91180

محدثه مشجری صنعتی؛ فریده حمیدی؛ غلامعلی افروز


اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری

دوره 7، شماره 4، دی 1395، صفحه 6-18

محسن شکوهی یکتا؛ نفیسه قرائی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ جلیل فتح آبادی؛ رزیتا داوری آشتیانی


تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام

دوره 9، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 7-20

10.22034/ceciranj.2018.68952

سیده‌ سمیه جلیل‌آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب