کلیدواژه‌ها = %D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C
تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر محرک‌های هیجانی مثبت برای آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 11-1

10.22034/ceciranj.2023.384404.1744

مهدی امیراحمدی؛ صغرا ابراهیمی قوام؛ فریبرز درتاج؛ کامران شیوندی چلیچه؛ علی دلاور


مقایسۀ حرکات چشم دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی

دوره 9، شماره 4، دی 1397، صفحه 29-40

10.22034/ceciranj.2018.91189

گلفام میرطاهری؛ جلیل فتح آبادی؛ مسعود شریفی؛ وحید صادقی فیروزآبادی


ادراک شنیداری دانش‌آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی

دوره 7، شماره 4، دی 1395، صفحه 19-23

معصومه قاسمی؛ علی اکبر طاهایی؛ پروین جعفری