نویسنده = علی اکبر ارجمندنیا
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانواده‌محور بر تعاملات ارتباطی دانش‌آموزان آهسته-گام با نشانگان

دوره 13، شماره 3، مهر 1401، صفحه 10-1

10.22034/ceciranj.2022.342037.1660

مریم صیدی؛ غلامعلی افروز؛ لیلا کاشانی وحید؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ کیوان کاکابرایی


طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثر‌بخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان خودمانده با عملکرد بالا

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 13-23

محمدپارسا عزیزی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ باقر غباری بناب؛ علی اکبر ارجمندنیا