نویسنده = سیده‌ سمیه جلیل‌آبکنار
بررسی نقش توانایی شناختی، افسردگی، اضطراب و استرس در پیش‌بینی خودکارآمدی دانش‌آموزان با آسیب بینایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1402

10.22034/ceciranj.2023.383068.1741

سیده‌ سمیه جلیل‌آبکنار؛ مائده حسینی


اثربخشی آموزش برنامۀ اوقات فراغت عرش بر سلامت روانی مادران کودکان آهسته‌گام

دوره 9، شماره 3، مهر 1397، صفحه 75-86

10.22034/ceciranj.2018.82139

آتنا یوسف زاده؛ سمیه جلیلی آبکنار؛ محمد عاشوری


تدوین و اعتباریابی برنامۀ اوقات فراغت عرش به منظور تقویت حافظۀ فعال، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان آهسته‌گام

دوره 9، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 7-20

10.22034/ceciranj.2018.68952

سیده‌ سمیه جلیل‌آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب