نویسنده = علی اکبر ارجمندنیا
تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون

دوره 8، شماره 3، مهر 1396، صفحه 65-73

علی صادقی سیاح؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود غلامعلی لواسانی


اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری

دوره 7، شماره 4، دی 1395، صفحه 6-18

محسن شکوهی یکتا؛ نفیسه قرائی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ جلیل فتح آبادی؛ رزیتا داوری آشتیانی


امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان نابینا (با تاکید بر نیروی انسانی)

دوره 7، شماره 3، مهر 1395، صفحه 30-40

مریم هاشمی بخشی؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سمیه مختاری


اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب

دوره 7، شماره 3، مهر 1395، صفحه 8-16

مریم اکبری؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز؛ کامبیز کامکاری


ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان

دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 41-54

گلایل شریفی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سعید حسن زاده


بررسی تأثیر مداخله بازیهای زبان شناختی بر عمکلرد حافظه فعال کلامی دانش آموزان با اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 79-87

علی اکبر ارجمندنیا؛ سمانه ملکی؛ سید محسن اصغری نکاح؛ رزیتا داوری آشتیانی