نویسنده = علی اکبر ارجمندنیا
تعداد مقالات: 8
1. تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون

دوره 8، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 65-73

علی صادقی سیاح؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود غلامعلی لواسانی


2. ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی

دوره 8، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 79-87

الناز ابراهیمی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز


3. اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری

دوره 7، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 6-18

محسن شکوهی یکتا؛ نفیسه قرائی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ جلیل فتح آبادی؛ رزیتا داوری آشتیانی


4. مقایسه مهارت‌‌های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن

دوره 7، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 24-33

مرجان حسنی راد؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ فریبرز باقری


5. امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان نابینا (با تاکید بر نیروی انسانی)

دوره 7، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 30-40

مریم هاشمی بخشی؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سمیه مختاری


6. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب

دوره 7، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 8-16

مریم اکبری؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز؛ کامبیز کامکاری


7. بررسی تأثیر مداخله بازیهای زبان شناختی بر عمکلرد حافظه فعال کلامی دانش آموزان با اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 79-87

علی اکبر ارجمندنیا؛ سمانه ملکی؛ سید محسن اصغری نکاح؛ رزیتا داوری آشتیانی


8. ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان

دوره 7، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 41-54

گلایل شریفی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سعید حسن زاده